Khamis, 7 Jun 2012

CORETAN BUAT DR. RIDZUAN

PENGENALAN DIRI



NAMA  : ERMA AK CHARLIE HOI LEE
NO MATRIK : D20091035289
PROGRAM : PENDIDIKAN SENI ( AT23 )
SESI : 2, 2010/11

KATA-KATA ALUAN : -

          Dengan kesempatan ini saya ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada Dr. Ridzuan kerana banyak memberi tunjuk ajar yang membina kepada saya sepanjang saya mengikuti kelas Dr.  Dengan adanya ilmu yang saya peroleh daripada Dr, dapatlah saya mempelajari sesuatu yang baru seperti bagaimana membuat 'brochure' dalam In Design. Seandainya sepanjang saya menghadiri kelas Dr. pernah membuat salah atau terkasar tutur bicara, saya berharap Dr. dapat maafkan kesilapan saya.

Salam Bahagia buat Dr.
          
          

NAMA : MARGRET AK DUGAT
NO MATRIK : D20091035290
PROGRAM : PENDIDIKAN SENI ( AT 23 )
SESI : 2, 2010/11

Terima kasih banyak-banyak kepada Dr. Ridzuan di atas jasa baik Dr yang telah banyak memberi ilmu yang tidak terkira nilai. Sepanjang kuliah ini bersama Dr. saya telah banyak mendapat pengetahuan dan pengalaman lebih-lebih lagi tentang bidang grafik padahal sebelum sampai di upsi sini saya langsung tidak tahu tentang grafik. Walaupun baru mengenali bidang grafik bersama Dr dan juga rakan sekelas, saya berasa seronok mempelajari bidang ini. Ilmu yang Dr. bagi kepada saya akan saya manfaatkan sebaik yang mungkin dalam kehidupan saya baik di sekolah mahupun di luar. Di sini juga saya mohon maaf kepada Dr. dan juga rakan sekuliah studio grafik semester ini sekiranya saya ada terkasar bahasa..sayang anda semua..bye..bye..tata tutu titi..




1 ulasan: